Snailmail

Zoals jullie hebben kunnen lezen ben ik de afgelopen weken bezig met snailmailen. Tot nu toe vind ik het ontzettend leuk! Ik heb nu 4 snails verzonden en 3 snails mogen ontvangen.
Het is echt leuk om even creatief bezig te zijn en aandacht te geven aan een projectje en brief voor iemand anders. Ik vind het schrijven van de brief errug leuk en het verzamelen/maken van kleine kadootjes is ook ontzettend leuk om te doen.
Ondertussen heb ik al best een boel spulletjes verzameld voor het maken en versieren van een snailmail. Zoals kleine belletjes, wiebeloogjes, stickers, briefpapier en washi/deco tape.
Hieronder twee enveloppen die ik heb versierd en een brief met inhoudt.

Afbeelding

Afbeelding

 

En met washi/deco tape kun je nog veel meer leuke dingen doen, zoals een saai bruin doosje opfleuren:
Afbeelding

 

En als afsluiter nog een selfie á la duckface door onze lieve Marie

Afbeelding

6 gedachten over “Snailmail

Plaats een reactie